O projekcie

Strategia miejska dotycząca ulic handlowych była projektem realizowanym w ramach europejskiego programu URBACT Boosting Social Innovation. Opracowywana przez Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Wrocławia strategia wymagała szeregu badań, analiz, konsultacji i nowych pomysłów. Przeprowadziliśmy analizę funkcjonalności i doświadczeń konsumenckich ulicy. Korzystaliśmy z badań dr. Michała Dębka odbioru wizerunku ulicy Świdnickiej. Prowadziliśmy desk research między innymi miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, aby zrozumieć stan ulicy i jej możliwe warianty przyszłości. Prowadziliśmy warsztaty, konsultacje społeczne oraz elementy foresightu z przedsiębiorcami, mieszkańcami i innymi zainteresowanymi przyszłością tej wrocławskiej ulicy handlowej.
Wyniki badań i analiz były prezentowane na konferencji URBACT Transnational Meeting w czerwcu 2016 roku.

Klient: Biuro Rozwoju Gospodarczego, Urząd Miejski Wrocławia